Äntligen Helg

Så var det äntligen helg igen ..
dock ligger jag här i soffan och har ont, fick en akuttid hos läkaren här i veckan för jag kunde inte gå utan hoppade fram , och det visade sig att det var en stor inflamation tydligen i muskelfästet i knäet :/ ajja några kortisonsprutor senare så hoppas jag på att det blir bra.

men men annars lever vi.

I dag vet jag inte riktigt vad vi skall hitta på , försöka oss ner på stan en sväng kanske eller fara och kika på bilutställning eller båda två.. i kväll hoppas jag iaf på grillning ute och i morgon tänkte jag ta tag i allting ute , och plantera lite blommor osv.. för snart torde det väl fasiken bli varmt lr?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto