En helg själv..

Riktigt skönt med en liten helg Själv hemma..
lungt och tyst det behövs mellan varven oxå :)

har iof inte gjort många knop men bara pysslat om mig själv.

Så nu skall jag bara ta min mysiga filt och krypa ner i soffan framför en film :)

För i morgon bitti börjar tapetseringen!






Postat av: Johanna

Tack det blev den :) Kul nu när magen börjar växa och fort går det :) Det är så roligt att dokumentera vecka för vecka så man kan titta tillbaka sen:)

2010-12-05 @ 17:55:27
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Jag snubblade in på din blogg idag och måste bara få säga Grattis och vilken söt mage! Visst känns det underbart att vänta smått? Alla förväntningar och pirr innan han eller hon tittar ut. Hur lever ni idag? Bor du ihop med barnets far? Har ni bott ihop länge, jag tycker din blogg är jätte gullig men det står så lite om dig och hur du lever, vad gör du om dagarna?

Kan du inte berätta mer för oss läsare eller kanske till och med ha en frågestund? så det blir ännu mer intressant. :) Lovar att kika in igen

2010-12-08 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto