Finally :)

Nu så är köket rivit, dvs tapeterna är borta de fula gula..
spackel på det och slipa och sedan upp med de nya tapeterna..
måste ju säga att det var ju en hel jäkla djungel att hitta någonting som var snyggt och inte kostade 2000:-/rullen
Det är ju helt sinnessjukt vad butikerna tar numera för tapeter..

Så tillslut innan stängning på colorama så hittade vi en tapet för bara 400:-/rullen
så nu hoppas jag det blir snyggt för annars skiter jag i vilket , men iof allt kan ju bara vara bättre än gult ;)



Är himla glad att vi får hjälp med detta :)

Nä nu skall jag krypa upp i soffan med filten och kaffe koppen .

och jag hoppas det går bra för dom vilsna norrlänningarna i sthlm i dag och att de kommer hem levande eftersom väglaget inte är det bästa :/

Postat av: Bina

2000 kr rullen är inte så dyrt.

Om man nu vill ha ngt som ser nånting ut.

Dessutom de är ju en engångssumma. Sen sitter de där.



Vilket mönster valde ni då ?

2010-12-05 @ 11:30:43
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: Bina

Aha ok, ja hyres gör man så lite så möjligt med =)

2010-12-05 @ 12:16:33
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto