Snökaos

Uschh det är kallt och det snöar så fruktansvärt mkt ute ..
Inte bara det som är jobbigt nädå , man är gravid och har en mage som man knappt rymmer i sina täckbyxor eller jacka numera..
SUCK..

Inte vill man gå ut då heller, men nu hittade jag ett par täckisar som jag drog på mig och det gick ju iaf så nu sitter de fint , sedan vet jag inte hur snygg man känner sig i detta laget haha, man ser väl snarare ut som en säl påpucklad en jäkla massa kläder , för man vill ju verkligen itne frysa om kroppen eller magen.

Vars hittar jag en längre täckjacka som går nedanför rumpan och som är varm med huva och är fodrad?
Utan att det kostar mig en förmögenhet???



Postat av: anirahtaC

soakönS



???tehnegömröf ne gim ratsok ted tta natU

?dardof rä hco avuh dem mrav rä mos hco napmur röfnaden råg mos akcajkcät ergnäl ne gaj rattih sraV



.negam relle neppork mo asyrf enti negilkrev uj lliv nam röf , redälk assam alkäj ne dalkcupåp läs ne mos tu erarans läv res nam ,ahah tegal atted i gis rennäk nam ggyns ruh etni gaj tev nades , tnif ed rettis un ås fai uj kcig ted hco gim åp gord gaj mos rasikcät rap tte gaj edattih un nem ,relleh åd tu åg nam lliv etnI



..KCUS

..aremun akcaj relle roxybkcät anis i remmyr tppank nam mos egam ne rah hco divarg rä nam , ådän tgibboj rä mos ted arab etnI

.. etu tkm trävsnatkurf ås raöns ted hco tllak rä ted hhcsU

2011-01-08 @ 16:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto