Svar på era frågor!

Fick en en kommentar tidigare (Se nedan) och tänkte väl kanske förklara lite varför jag inte skriver så mkt om allt
privat.

"Hej Jag snubblade in på din blogg idag och måste bara få säga Grattis och vilken söt mage!
Visst känns det underbart att vänta smått?
Alla förväntningar och pirr innan han eller hon tittar ut.
Hur lever ni idag?
Bor du ihop med barnets far?
Har ni bott ihop länge, jag tycker din blogg är jätte gullig men det står så lite om dig och hur du lever, vad gör du om dagarna?
Kan du inte berätta mer för oss läsare eller kanske till och med ha en frågestund?
så det blir ännu mer intressant. :)
Lovar att kika in igen"

SVAR:

Jag vill gärna hålla lite av mig själv privat och kanske inte skriva ut allting på bloggen om hur jag lever och har det.
Det är mina närmaste som vet sådant .
vad gällande barnets far så bor vi tillsammans ja.
Och om dagarna gör jag just nu inte så mkt mer än att jag pysslar på hemma , annars är jag "arbetslös" men har mina stora planer framöver :=)

Och Javisst kan jag ha en frågestund , naturligtvis :)

Och sedan till dig Anonym , det vore skoj att veta lite vem du är oxå eftersom du verkar bo i umeå?:)




Postat av: Amanda

snygg blogg :)

2010-12-08 @ 17:18:36
URL: http://ryttaramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto