Svar på några av frågorna..

hur många besökare har du insnitt per dag?
Svar: Ja inte många , men nu i slutet ligger det på 250-300st/dag
vart hittar man den här bakgrunden?
Svar: den är gjord i photoshop :)
Hur kommer det sig att du flyttat till Umeå ? pluggar du där? :)
Svar: Jag flyttade till umeå för jobb från första början.
Är det en riktig tatuering du har på ryggen?
Svar: Nej det är det inte , men det hade inte varit
helt fel att faktiskt ha en snygg tatuering på ryggen!
vilken är din favorit tv kanal?
Svar: Jadu det blir nog 5:an eller 3:a , brukar i regel
inte kika såå mkt på tv , jag ser mina serier osv på nätet.
jag undrar bara om du är medveten om att man ser din högra bröstvårta på din header...?
Svar:Jadå nog är jag medveten om det , men inte tycker jag att det syns så pass mkt;)
vad står det på din rygg =D?
Svar: Som ovan är det ingen riktig tatuering men det står iaf ,
Dream as if you´ll live forever,Live as if you´ll die tomorrow.
Har ni planerat barnet länge?
Svar: Nej det var helt oplanerat , men mycket välkommet :)
hur många besökare har du i snitt per dag?
Svar: Ja inte många , men nu i slutet ligger det på 250-300st/dag

vart hittar man den här bakgrunden?
Svar: den är halvt som halvt gjord i photoshop annars får du gärna höra med hon som gjort min design *se längre ner på sidan* :)
Hur kommer det sig att du flyttat till Umeå ? pluggar du där? :)
Svar: Jag flyttade till umeå för jobb från första början.
Är det en riktig tatuering du har på ryggen?
Svar: Nej det är det inte , men det hade inte varit
helt fel att faktiskt ha en snygg tatuering på ryggen!
vilken är din favorit tv kanal?
Svar: Jadu det blir nog 5:an eller 3:a , brukar i regel
inte kika såå mkt på tv , jag ser mina serier osv på nätet.
jag undrar bara om du är medveten om att man ser din högra bröstvårta på din header...?
Svar:Jadå nog är jag medveten om det , men inte tycker jag att det syns så pass mkt;)
vad står det på din rygg =D?
Svar: Som ovan är det ingen riktig tatuering men det står iaf ,
Dream as if you´ll live forever,Live as if you´ll die tomorrow.
Har ni planerat barnet länge?
Svar: Nej det var helt oplanerat , men mycket välkommet :)

Postat av: Zami

sv: Det är du verkligen inte ensam om kan jag tala om , för de gör jag med :D

2010-12-09 @ 16:15:57
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto