Staffe

Det känns aningen jobbigt att fortfarande veta att min lilla voffie sitter på ett hunstall nära skellefteå i väntan på att avlivas.. suck..



*Min älskling 10 veckor*

Träffade precis en helt underbar liten staffe valp på 5 månader och jag minns precis som om det vore igår hur jack var då.. jo en liten piraya som skulle äta på allt deras vassa små tänder och hoppiga och klumpiga betende..
huvva och uschh vad jag saknar min hund..

Men men förhoppningsvis får vi ett besked nästa vecka.. :(

Annars vad händer i mitt liv , ja rätt mkt, har massor av saker på g just nu vilket känns bra :)
Andra oviktiga säker och vänner kan man skippa totalt ..

Sedan har vi vart och solat & badat inprincip varjedag det är så jäkla skönt  så jag hoppas att vädret håller i sig läääänge..

Får se hur det blir med någon form av semester, eller om det bara blir en utlands semester istället.



Postat av: Caroline

Sv: Hahah, eller hur? Man känner sig snygg och fräsh som stekt bacon efteråt ungefär! Men det ger bra resultat ;-)

2010-07-15 @ 03:42:24
URL: http://carolinehedmans.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas verkligen att det löser sig. Detta är patetsikt, att polisen strider mot djurskyddslagen dessutom! Blir så förbannad. Tänker på er iallfall och hoppas på det bästa. Ge inte upp striden.

2010-07-16 @ 00:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto