Gårdagen

Igår var väl inge vidare skoj dag må jag säga,
satt halva dagen och pillade på min affärsplan som jag hade tänkt att lämna in och visa innan jul , får väl se hur det går med det , men jag vill gärna bli klar så snart som möjligt.

Var väl allmänt trött i huvudet så jag fick i mig pytte lite middag och sedan for söt iväg och bastade och gud vet vad , och jag lyckades slockna på soffan och vaknade väl inte upp förrän vi 03 tiden och då var jag ju kanon pigg.. suck

Vaknade ock tidigt i ag och förhoppningsvis slipper jag allt vad huvudvärk heter och sådant , dock snöstorm ute typ men det är bara mysigt :)

Så vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på och vad man hittar på , kanske åker ner en sväng på stan och inhandlar lite roligt , har en massa pressentkort lite här och då som kanske borde användas snart :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto