helgen som gick

I helgen var mammsen mfl här och hälsade på och handlade julklappar ;)
det var ett vild flängande fram och tillbaka , men rätt mysigt i snöstormen , det har kommit sjukt mycket snö den senaste veckan, så nu känner man lite julstämning iaf .

Var ute och åt i lördags med alla och det var riktigt mysigt , och sedan ner en sväng på hotellet där dom var ,
sedan var tanken att jag skulle möta upp emma och sara , som dessvärre inte gick nå bra.. men men vi får göra om det en annan helg då det kanske är mindre flängande fram och tillbaka för mig :=)
Så vi hamnade på rex en sväng och träffade upp mina kusiner och syrran och hennes karl, trevligt trevligt dock är rex det sämsta stället i stan!

Så nu igår pyntade jag lite hemma med söta ljusstakar och lyktor mm allt i vitt ,silver och lite guld, lantlig och romantisk jul Yeas så får det gärna se ut hos mig :)

Nu är även min jäkla garderob /walk in KLAR.. så nu skall det bara upp några hyllor och sedan in med alla kläder .
Väntar bara på att köket skall bli klart även det ..

Nä nu skall jag trycka i mig lite lunch så ha en bra dag :)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto