Sur kärring

Tror jag träffade världens mest bittraste kärring i dag på arbetsförmedlingen,
hon var riktigt spydig och otrevlig mot mig och hade absolut ingen som helst förståelse för att jag väntar barn..
suck..
Man kan inte tvinga folk till saker och ting!!

men men annars så hoppas jag att denna dagen blir bättre för hon förstörde iaf halva dan för mig, måttligt irriterande!

Och i morgon är det fredag , det blir en väldigt lugn sådant , för på lördag ska jag träffa en söting och sedan hitta på lite bus :)

Nä en kaffe på detta och man kanske lugnar ner sig!

men jag säger då det , fytusan för arbetsförmedlingen!



Postat av: Mr Valiant

Finns ett bättre namn för dom Arbetsförnedringen ! o dom lyckas inte vidare väl heller dom lyckas få ut 1 eller 2 i månaden på jobb det är riktigt bra eller inte . / Mvh Jimmy

2010-11-04 @ 13:33:31
URL: http://www.bloggen.fi/mrvaliant
Postat av: Tiina

Vad heter hon? Jag ska träffa hennes chef till veckan..

2010-11-04 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto