Barnmorskan

Besöket hos barnmorskan gick bara fin fint i dag , tog en jämorns massa prover , och de snabba såg bara fina ut ,
ingen viktuppgång än heller men det kommer väl i samband med lilla magen som växer :)
Riktigt bra värden för att vara gravid så det lät ju bara bra :)

Så nu är det bara några få veckor kvar tills ultraljudet , och det känns så spännande , så jag hoppas dessa veckor går fort och det tror jag nog att det kommer att göra gör jag har så mkt annat att göra under tiden :)
nästa vecka fyller jag år , och sedan blir det en tripp till sundsvall och helgen efter det så skall vi alla ut och träffas och äta osv mys :)
Och innan dess vill jag gärna ha fixat köket och allt annat som skall göras hemma.. åhh jag önskar jag hade en personlig snickare som gjorde ALLT..

Och sedan har jag ju lovat någon att det skall komma en bild på magen , så jag skall bara leta reda på kabel jäkeln och lägga in den :)



Postat av: Maria

finns ett inlägg på min blogg nu om hur du går till väga för att beställa :)

2010-10-13 @ 13:42:26
URL: http://ristosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto