Better today ;)

hade svinigt ont i rygg & nacke igår , så jag somnade väl direkt då jag kom hem ..
trodde inte att det skulle göra någon skillnad , men jodå i dag har jag ingen huvudvärk alls men desto ondare har jag i ryggen, kan ju iof bero på att jag gått med sjukt sne rygg länge..
så skall tillbaka dit på fredag igen .

Annars håller jag på att skriva upp allting hemma som blev inhandlat på ikea.. kommer kanske upp några bilder på det senare då jag är klar :)

Just nu vill jag bara ha helg , eller iaf torsdag då jag skall träffa söta bella, och fredag kommer familjen upp , så lördag blir det middag och lite firande ute ,




Så senare på kvällen hade vi väl möjligen tänkt att dra oss ut en sväng då det faktiskt är halloween ;)




Postat av: tess

Va fick du för behandling av ryggen? Naprapaten har hjälpt mig otroligt mycket... så de kan jag rekommendera. Men jag vet inte vad man kan göra när man är gravid. Akupunktur fungerar oxå väldigt bra. Hoppas du snart mår bättre u rygg osv för ja vet exakt hur de kan vara.



Ha de fint idag.

2010-10-27 @ 08:44:43
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hoppas du får en fin torsdag!

2010-10-28 @ 10:55:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto