Blev inte av..

Ja igår var tankarna många och vi hade tänkt att fara ut och äta middag , vilket resulterade i att det inte alls blev av , klockan blev mycket , catta blev sur och irriterad pga av ingen middag , åkte hem o fortsatte och surade , men sedan så blev vi iaf hem bjudna på middag hos några vänner och det var bra mkt trevligare än att gå ut faktiskt , och lilla jag lyckades känna mig jätte hemma där så jag och vovve somnade i soffan efter maten haha, jätte trevligt sällskap jag var då ;)

och i dag har vi gjort så lite som möjligt , iaf jag ;)
Åkt runt och kikat på lite skor i hopp om att hitta nått vettigt , men ingenting..
ajja bättre lycka till helgen kanske i sundsvall..

Så nu skall vi iaf bara hem till oss och vräka i oss lite mat och däcka framför någon film i soffan..
det lät som en kanon bra ide´på en söndag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto