Igår..

Igår var ingen vidare dag ...
mådde riktigt knasigt hela dagen , med värk i magen och det kändes som att revbenen skulle explodera lr någonting..
riktigt jäkla ont gjorde det och på det fick jag en jäkla huvudvärk/migrän..
slocknade i soffan hemma på kvällen av ren uttmattning.

var ju tvungen att ta en snabb sväng på stan igår och det var ingen hit , höll på att svimma, det bara svartnade för ögonen och blev helt likblek och kall .. huvva.. snacka om blodtrycksfall.

Får väl se om denna dag blir lite bättre, skall till naprapaten nu om en halvtimma igen.
sedan så skall jag iväg till hotellet och möta upp pappsen och maria hämta lite presenter och träffa dem.

Men men det är ju iaf äntligen fredag och det känns som att veckorna bara flyger iväg.. shit snart jul .

Så i morgon skall vi ut allihopa och äta osv så jag hoppas jag mår BRA då!

Hoppas ni har en bättre dag än mig iaf .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto