Ont..

I helgen så åkte jag ner till sundsvall och inhandlade lite smått och gott till lägenheten så att det kan bli någon ordning och reda här så småningom..
Förvaring och ombyggnad lite här och var .. så kommer nog allt bli bra..

Blev ju en liten dyrt slant men det var det värt..

har gått med konstant huvudvärk/migrän den senaste veckan och har ont som tusan i fogarna..
så nu i dag fick jag äntligen en akut tid så skall vi se om det går att göra något åt detta , för det är fasn itne roligt att gå runt med huvudvärk och värk i höfterna så att man knappt kan lyfta benen ur soffan eller stödja sig när man kliver upp från stolen .. suck..

så nu skall jag klä på mig och bege mig in till stan .

hoppas ni har en bra dag ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto