Sälja, köpa, Nytt..

Nu skall det göras om hemma hos mig hade jag tänk , vet precis hur jag vill ha det och har kikat in det mesta som jag behöver och vill ha , så nu blir det först och främst att riva och göra iordning min klädkammare, kan ine förstå hur de puckon som bygt den tänkte..
varför bygger man en klädkammare och sedan petar in en helt vanlig garderob i den och sedan ingenting mer?
ajja den skall göras om helt och håller en gång för alla!
Så i helgen blir det att riva , måla och dona :)

Och det får väl blir första grejjen , sedan skall jag ta itu med köket som är delvis halvklart det enda som saknas är nya tapeter .

och om typ 2 veckor åker jag ner till sundsvall och handlar lite inredning , en tjejhelg :) så det blir nog kanon :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto