Skit tåg..



Igår var min kära födelsedag , tycker eg inte att man borde fira när man börjar bli äldre, visst det kan vara skoj , men njah..
Fick ju iaf en mysig dag med min sötnos iaf , blommor och presenter och på det en riktigt god middag :)
Han är så söt :) ♥

men iaf i dag är en ny dag och jag är måttligt irriterad..
vaknar av att mammsen ringer och skall kika när tåget går då bror skall upp till umeå , och i samma veva skall syrran och jag ner till övik..
Nä se på fan då går det INGA TÅG alls.. det står bara att all tågtrafik är inställt..
fan så irriterande.. skall inte den där botniabanan kunna fungera felfritt någon gång..
så då blir det att åka seg bussen ner iaf.. suck

Skall iaf bli skönt med en helg borta :)



Postat av: beffa

Hade samma problem jag med, sen när jag kommer till busstationen med andan i halsen så är bussen sen, först flyttas tiden för avgång fram 10 min, sen försvinner den helt och de vet inte när bussen kommer... den kom 15.35 å skulle eg. gått 15.10 så det käändes drygt innan man var i Husum..!

2010-10-22 @ 21:24:37
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: tess

Ja man vill att man ska åka tåg å buss men när man ska åka är de antingen inget som går eller så kostar de skjortan.



Hoppas du har en fin söndag.

2010-10-24 @ 12:51:45
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto