Mår illa..

Åhh ...
Ena dagen mår man prima ballerina.. andra dagen mår man pyton.. suck
Någon som har bra tips på att dämpa illamåendet , förutom att lite äta regelbundet..

Blir ju tokig att man skall gå runt och må illa hela tiden.. huvva

Men en sak som är bra i dag är iaf att det är strålande sol ute och iof jäkligt kallt , det känns att hösten är på väg eller ja snarare vintern, dröjer väl knappast länge innan det dyker ner snö här ..
Så man kanske skulle börja leta och inhandla en vinterjacka snart..

Men som sagt tips gärna :)



Postat av: Caroline

Får ta och gratulera till den i magen din.

Inte hade du skrivit något om det tidigare, tänkte ifall jag missade det när jag var in i helgen på din blogg.

När jag mådde illa när jag väntade vår son, så knaprade jag i mig postafen. Visst man vart lite trött och dåsig, men det var det värt. De hjälpte oerhört bra.

Ska även finnas armband, på apoteket och kanske på hälsokost också.



sv. Jo, vi har oss en staffetjej på fyra år. Lade in en bild på henne nu på dagens inlägg. Har skrivit länge att jag ska bli bättre och lägga ut bilder på henne.



Hoppas dagen din varit bra!

2010-09-29 @ 21:44:26
URL: http://barbaskon.blogspot.com
Postat av: Kinn

Hoppas illamåendet går över snart, vet precis hur det känns!



Trevlig helg!

2010-10-02 @ 13:27:51
URL: http://tyget.blogg.se/
Postat av: B

Äksjuketabletter fick min svägerska nu då hon är gravid.

2010-10-05 @ 15:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto