Min älskade jack

I onsdags så hände DET..
Polisen tog lagen i sina egna händer och Avlivade jack innan ens processen var klar och överklagande tiden gått ut...

Det är ytterst olämpligt och oetiskt att avliva en hund mitt i en pågående utredning.
Vi har heller inte blivit kontaktade av polisen än heller eller hundstallet..
Tycker att de kan ju höra av sig och säga att hunden är död iaf :(

Vi fick aldrig en chans att träffa honom en sista gång eller ens hämta hans döda kropp... fyfan

Här kan ni gå in och kika

Nu har min bästa vän gått vidare. Jag har accepterat det och tror att du får det mycket bättre där du där, ingen kan skada dig nu. Och vi kommer att ses igen, en vacker dag. 

R.I.P Jack 2005-10-20 - 2010-09-08





Postat av: puma

:( Men gud, så kan dom väl inte göra?! Stackarn...

2010-09-14 @ 00:19:31
URL: http://p-u-m-a.blogspot.com
Postat av: Lina

fruktansvärt. jag tycker så synd om er.. :´(

2010-10-13 @ 14:51:56
Postat av: Olga

Men så hemskt!!!! Beklagar verkligen! Såhär får det ju inte gå till... :(

2010-11-09 @ 11:28:01
URL: http://ruffwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto