Längtan

Jag är i v 39
Månad 9
Dagar till förlossning: 8 dagar.


Om mig...



Jag mår faktiskt riktigt bra för att vara 8 dagar kvar bara, o jag kan säga att jag uppskattar varenda "frisk och pigg" dag mkt mer än jag gjort tidigare.
Att vakna o må bra, känna att jag är frisk o har energi är lycka.
Förra veckan o veckan innan den var minst sagt tunga med massor av hemska ordentliga värkar.
Jag mådde fruktansvärt dåligt till o från o var helt matt och trött (vilket jag iof är fortfarande).
Oro för barn, oro för förlossning, ovisshet mm kan göra vem som helst svag.
Att då ha världens bästa karl, föräldrar & syster o några få men kära vänner som stöd i vardagen blir mer värt än något annat.
Tack alla ni som alltid ställer upp, o tack alla som från olika håll skickat sms, ringt o mailat för att visa sin omtanke.
Ni vet vilka ni är, o ni är helt underbara!! :)


Om pappan...

R har varit ett och är ett kanonstöd både för mig o Bebben o jag har tyckt så synd om honom...
Det måste vara svårt att "stå på sidan om" o känna sig maktlös för allt som komma skall inför förlossningen, men jag vet att vi kommer klara detta galant.
Jag ser så mkt glädje o färväntan i Min underbara sambos ögon, han kommer att bli världens bästa pappa!!!

Postat av: Bella

Ni kommer bli världens bästa föräldrar ! ! :)

2011-04-07 @ 14:09:27
URL: http://fotografbella.blogg.se/
Postat av: mamma

Ni kommer att fixa detta hur bra som helst,,,, kramar

2011-04-07 @ 17:40:02
Postat av: Johannasitalien

Oj vad tiden går, snart är det dags :) Spännande och lycka till!

2011-04-10 @ 22:58:26
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Lena

Jamen precis :) Oj du har rakt av svimmat till och med? Det gick bra då, du kunde/hann sätta dig i tid och så?



Sen så kommer det att gå hur bra som helst för er! :)

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2011-04-11 @ 11:03:48
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto