Ont..

Åhh varje kväll nu dvs (2dar) så har jag sådan fruktansvärd smärta så jag inte kan röra mig/resa mig eller gå ens..
Det trycker på nått så hemskt så jag inte vet vars jag skall he mig..
Har gått över nu 6 dagar, men bebis får GÄRNA komma nu i kväll eller i morgon för det vore
verkligen en kanon bra timing..

Tycker att det kan vara så himla svårt att avgöra om det är värkar eller bara sammandragningar.. men som sagt man lär nog känna när det verkligen är dags att åka in ..
men just nu har jag sjukt ont och vill bara lägga mig ner och gråta floder..

Så vi ser väl vad som händer , skall till bm/läkare i morgon och prata med dem så.

Ha en fin dag ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto