Påskafton och 8 dagar över..

Plågade mig själv i 3 dar innan jag for upp på förlossningen igår kväll eftersom jag knappt har fått sova någonting alls ,
enbart korta stötar och kan ju säga som så , hade det vart dags hade jag nog aldrig orkat känns det som , är fortfarande väldigt väldigt trött i hela kroppen och huvudet,
men som sagt var ju in igår kväll och gjorde en kontroll med CTG kurva och för att titta hur mkt jag öppnat mig osv..
kurvan såg bra ut och mina värkar kom bara med ca 10 mins mellanrum så ingen bebis än nope..
och var bara öppen 2 cm , men fick lite hjälp på traven iaf (hinnsvepning), och en spruta och några tabletter senare så var jag hemma och slocknade ganska fort, dock sov jag bara i 4 timmar men bättre än inget!

Så i dag är det Påskafton och verkligen strålande kanon väder ute och vi skall nog ta en tripp med bilen ner till föräldrarna en sväng , dock bara över dagen då jag inte vågar åka eller stanna så långt.

Hoppas ni får en mysig påsk med nära och kära iaf :=)







Postat av: LenaMarii

Stort lycka till! :) Hoppas det inte är så långt bort nu då. Kram

2011-04-23 @ 15:36:03
URL: http://lenamarii.blogg.se/
Postat av: alfamamma

All lycka till nu!

2011-04-23 @ 18:21:48
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto