Present

Igår var det verkligen kanonväder ute , satt ute halva dagen och solade och åt isglass , och man längtar verkligen efter sommaren och värmen så man slipper alla dessa bylsiga kläder och den stora tunga magen som är ivägen ;)



I dag är det dock inte lika fint väder eller varmt ute alls.. mulet och disigt..trist

Men igårkväll så sa karln att han hade köpt en liten present till mig som jag kan ha sedan när jag skall vara hemma och jag då kan pilla på :)

Så vad fick jag .. mjo en söt liten surfplatta :)



nä nu blir det att dra på sig mjukisarna och ett linne och sedan i eftermiddag iväg till barnmorskan :)

*Undrar när bebis bestämmer sig för att komma*
De flesta gissar på i morgon eller nästa tisdag/onsdag morgon hmm..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto