Spec Mödravård

Uppdatering..

var på spec mödravården igår och pratade om igångsättning osv..
Gjorde en ny Ctg kurva, ultraljud och kollade fostervatten mm..
Allt såg bara fint ut och det fanns fostervatten än så länge..

De ville inte alls göra nått dvs sätta igång mig utan jag får glatt vänta ända till på MÅNDAG!!
Gahh..

Skall in igen på fredag och kolla samma sak igen om det inte har hänt nått innan dess..
Dock har jag knappt sovit nått i natt heller och värkarna bara ökar och i intensitet suck.. har suttit upp och sovit mellan värkarna som är nästan outhärdliga..huvva

är det likadant i natt igen så vetetusan vad man gör.. är så fruktansvärt less..



Postat av: Niikki

Fy vad jobbigt det måste vara, jag vet bara hur fruktansvärt trött jag va efter att ha gått med fjuttiga förvärkar och sen gått igenom en förlossning på 4 timmar. Förstår inte hur du stå ut. Hoppas att det snart är över iaf.

2011-04-28 @ 13:42:39
URL: http://mammaniikki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto