Trött

Roligt att folk gissar på datum :)

Får lägga upp det sedan vad alla tror :P
så fortsätt gissa det är bara roligt hehe..

Annars så känner jag mig lite nere och aningen trött och i mellan varven fruktansvärt irriterad på allt och alla..
Det kliar i och på hela kroppen, händer och är svullen som tusan.. uschh jobbigt.
Så ursäkta om jag inte alltid är trevlig och pratglad..

I dag blir inte många knop alls , ligger mest och slöar i soffan och rör mig mellan soffan och köket typ..
Skall försöka laga ihop någon middag i dag tänkte jag oxå i form av lax som äts väldigt sällan i detta hushållet , me det beror nog mest för att man har förätit sig på det förr .. men i dag blir det inkokt lax med ört och limesås och kokt potatis eller kanske pressad.. hmm :)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto