V 40


VECKA 40

Viktökning sen start: +9 kg
Järnvärde: 114 hade 114 för 1 vecka sedan..fortsätter att äta Nifferex
SF mått: 38 cm ( var på 37 för 1 vecka sedan.
Blodtryck: 120/80
Bebisens hjärtslag/minut: 120-130 slag/min

Ja allt såg bara prima ut , så nu får man bara gå och vänta hemma och vila typ..
Barnmorskan gav massa tips på hur man skyndar på förlossningen oxå ;)
några är redan beprövade andra inte.. men men får väl se hur det går ..

Så nu skall jag på order hem och vila än hur ur tråkigt det är , hehe har inte ro till att bara sitta eller ligga still!




Postat av: alfamamma

Jag har också 38 i sf-mått, det känns gigantiskt tycker jag!

2011-04-14 @ 17:28:48
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto