V.39

Japp nu är det inte långt bort hoppas jag :)
Har förvärkar mest hela tiden , dock avtog de jätte kraftiga som jag hade för någon dag sedan så får väl se om det händer någonting snart.. suck

Men men för att fördriva lite tid i dag så tänkte jag ställa mig och baka kanelbullar i sinne så det finns här :)

Tog ett x antal bilder igår på stor magen , men här är någon iaf :)





Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Fina magen!! Vände bebisen på sig av sig självt?

2011-04-03 @ 11:23:18
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud Vad vacker du är :)

2011-04-03 @ 11:23:30
Postat av: LenaMarii

Jomen precis! :) Det ska väl synas lite att man har varit gravid också. Man får ju ett litet mirakel! :)



Mysiga magen! Har ni förresten hunnit få hem barnvagnen än? Eller ni kanske kunde ta med er den på en gång från Barnens hus? Själv så längtar jag som ett tok tills vår kan levereras :)

2011-04-04 @ 18:03:12
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto