Hur ser era dagar ut?

På morgonen vaknar jag oftast vid 06.00 eller 08.00 men om mamma är jätte trött så kan jag göra en deal med henne att sova en stund till men oftast går mamma upp med mig och vi leker lite.
Mamma är verkligen jätte morgontrött men jag får frukost ändå kring 06.00 när hon sover hehe.
Vid 11-12 är det dags för lunch och det blir oftast något tråkigt som potatis och grönsaker, jag äter men det är inte speciellt gott,

Efter lunch blir jag jätte trött och sover, ibland räcker en timma eller 2 men mamma vill helst att jag ska sova en sisådär två - tre timmar.
Sen brukar alltid mamma släpa med mig på äventyr ute i vagnen och hälsa på massa folk eller så blir det lek med andra bebisar , vilket jag tycker är jätte skoj :)
Vid tre tiden är det time att äta igen (välling och lite katrinplommon som mamma tycker jag skall ha för min mage mums!
Pappa kommer hem kring 18 tiden, oftast badar vi och leker då han och jag för att det bästa jag vet är att bada.
Sen får jag på mig pyamasen och mamma och pappa skall äta middag då kring 18,30-19 tiden och jag får då lite gröt och det är ju så himla skoj att sitta med vid bordet och kladda,
Sedan är det bara mys time i soffan med mamma och pappa innan det är läggdags vid 20 tiden.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto