Sovmorgon

Åhh i dag fick vi allt sova till hela 10.00 wow, men det lär ju vara en engångsföreteelse ;)
och mest av allt är att det är så skönt att karln äntligen är hemma på kvällarna och har tagit tag i allt, SKÖNT, det har inte vart lätt de senaste månaderna må jag säga med allt jobb osv..
jag har vart benhård på rutiner just för min egen skull och för neos skull , att ha det skapar lugn i vardagen och bra sömn framförallt, visst har det vart jobbiga kvällar och nätter många ggr men , det fungerar kanon bra verkligen och det tycker jag är så skönt , för då kan man faktiskt sitta där kl 20 på kvällen och ha gjort bort allting och plutten sover och man har tid , EGEN tid för sig själv och varanndra , och nu är det ännu mysigare när man äntligen kan äta middag i vettig tid och lilleman faktiskt sitter med i sin barnstol och äter gröten på kvällen med oss det är ju bara för härligt :)

Men men skulle hämta ut en gåstol igår , men nä då har ju mitt leg gått ut ggrr, så i dag skall jag iväg och fixa det fortare än kvickt så han får sin gåstol,skall även springa ner på stan och hämta ut massor med foton på proprint,  och i helgen skall pappi jobba på sunsetpark och jag och mina söta mammor bestämde att vi kanske skulle äta lite kräftor på lördag om det är bra väder så vi får väl se hur det blir med det ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto