Babbel

jag vet att jag kan dra upp det mkt men va tusan..
jag är verkligen en rutin människa men min kära man är verkligen inte det och tycker att man lever för dagen lr tar det som det kommer..
DET är nått jag verkligen inte klarar av!

Jag håller benhårt på rutiner i vardagen *visst att det händer att det inte alltid klappar*
men jag och neo har byggt upp en jäkligt bra mat och sovklocka sedan han föddes och det är jäklar inte lätt kan jag lova när man har en man som jobbar nästan dygnet runt och aldrig är ledig:/ .. *egen företagare*

jag älskar att vara hemma och dona och leka och göra allt det dära SJÄLV med neo inga problem alls då får jag som jag vill och även neo och inga störningsmoment , ja förutom grannarna då som alltid tycks leva om som tusan på kvällarna när han skall sova..
så det jag kan tycka är jobbigt när någon kommer och rör om i mina rutiner och det inte passas tider mm.. jag blir smått frustrerad och galen gahh.. haha

ja jag vet inte vad det var jag ville komma fram till men
alla barn är olika , alla har vi olika rutiner eller inga alls?
Och alla har vi olika karlar eller ja inga alls! ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto