Boel test

Var svin kallt i lgh i morse när vi vaknade då det var mellan 15-20 minus brrr
iaf så kom jag på 1 timma innan att fan vi skulle ju faktiskt vara på bvc i morse, sagt och gjort klädde på oss fort och tog bilen dit för kontroll och boel test som bara gick fin fint :)
så nu är han hela 10 075g och 74 cm lång :)

efter det tog vi en sväng ner på stan och sen hem igen för lite bus och stoj.

så vad har hänt annars då , jo i helgen firade vi syrran då hon fyllde år och i söndags så var vi ut till skeppsvik och åt julbod , ojj så fint det är dr och sjukt god mat .

men nu skall jag och karln bädda ner oss här och se lite film för igår slocknade jag efter 2 min i soffan , var nog FÖR trött och mätt :P

och i morgon är det lucia och firande på öppna förskolan så det blir nog en tripp dit med och även nästa tisdag då det är julavslutning för sötnosarna :)

nä ha en bra kväll






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto