ny vecka

Äntligen snöar det igen , skönt ..
helgen började hur bra som helst men slutade pissigt,,
känns som att det är mer regel nuförtiden ..
ajja
snart jul så bara skaka av sig skiten!

Människan söker att fly från sig själv och gör så med alla till buds stående medel. Må det så vara alkohol, droger eller lögner. Oförmögen att blicka in i sig själv,maskerar han sig. Lögn och dikt ger honom några få stunders välmående.


Nu skall jag bara klä på mig och en sovande neo och sedan bege oss ut och ner mot stan för att göra lite ärrénden.

och i morgon är det ju julavslutningen på ÖF med tomte och mys fika och massa kids :)

går ju inte att vara hemma i morron heller för den delen då de stänger av hela tv/internet nätet från 05-19 lr va tusan de va .. för hela mariehem-ersboda området.. så då får man hitta på annat bus :)

Postat av: Lina

Japp imorgon kommer jag! :D Ska dra med mig kameran också så man kan ta nå bilder på underverken. Ska klä dem i sina tomteklänningar så de får bli lite använda i år :)

Hoppas allt är king! kram

2011-12-19 @ 21:14:18
URL: http://fearsofjune.blogspot.com
Postat av: Nina Johansson

Hade tänkt dra dit, men får se hur man fått sova och hur man mår :). Börjar fan se ut som Rudolf själv, haha. Snyter mig hela tiden så näsan håller på att torka ihop. Fasen nu börjar jag bli pirrig för resan ner haha.

2011-12-19 @ 22:17:29
URL: http://ninakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto