Vinterland

Nu har det kommit sjukt mkt snö och barnvagnsföre öhm nej det är det verkligen inte så jag skiter i det och åker mig och köper en babypulka ist haha , så sött, får lägga upp bilder sedan :)

Igår kväll hade vi en hemma kväll med aatu och sara , käkade go middag och glodde lite på Idol, riktigt skön kväll.

Nä nu skall jag leta reda på lite kläder här och packa och bege mig ner på stan för att kika in Julmarknaden :)

Hoppas ni har en riktigt bra lördag
i know i will
och i morgon är det julbord ute i skeppsvik :)

Postat av: Nina Johansson

Blir att inför skaffa en babypulka här också, men de får bli efter jul :) Hon måste kunna sitta stadigt innan tycker ja haha. Kan ju inte dra runt på en trasdocka hihi.

2011-12-11 @ 23:02:01
URL: http://ninakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto