20110204

Känner mig aningen krasslig i huvudet och inte minst ,jag har hosta :/
ja det finns fler krämpor jag kan skriva upp på listan oxå men det är väl inget att gnälla över eftersom det kommer med en graviditet :)

Iaf så var Föräldrarträffen igår igen och i båda bävade inför den för att vi skulle tydligen kika på en film om förlossningar osv..
Huvva..

Jag har aldrig vart en sådan människa som tål att kolla på sådant , medans tex syrran sitter och kikar gladeligen på förlossningskliniken på tv hmm , jag är aningen blödig när det gäller andra, nålar, blod och allt sådant .. njah..
detsamma gäller sambon han är inget stort fan av det heller.. så vi satt där och funderade på hur i helskotta detta skulle gå och sedan när man själv ligger på förlossningen..

MEN sambon som tyckte det skulle vara så hemskt att kolla på den filmen tyckte i själva verket att det där var ju inte alls farligt , medans jag trodde jag skulle svimma haha ..

Jag tycker kanske att man får ta det den dagen det kommer.. kanske dumt , men visst jag vill inte kolla på massa filmer , jag kan istället läsa om det hela..

jag har ingen ångest eller förlossningsrädsla ÄN och har heller inte haft det tidigare och vill heller inte bli uppskrämd med massa hemska historier om hur det kan gå.!

det var väldigt mkt prat tex om kejsarsnitt, akut och katastrof snitt...
Ja en i min närhet var faktiskt med om katastrof snitt, och det sitter väl kvar i huvudet hur illa det kan gå.. :/

men men positiva tankar nu :)

Iaf så är det ju fredag i dag och kanske kanske så blir det Bio i kväll med söt bella dvs om hon är frisk :)
Och i morgon tänkte jag ägna dagen med Hillevi :)


Hoppas ni får en skön fredag ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto