20110215

ja igår hade jag planerat en halvdag på iksu spa med sötnosen som inefattade aroma spa bad och ansiktsbehandling osv , det var riktigt riktigt skönt , det måste göras om verkligen :)




Och efter det på kvällen så var man lite mör i kroppen så det blev middag och mys hemma bara , vilket resulterade i att jag slocknade väääldigt fort i soffan hehe, men men e man gravid så är man :)

Men så i morse var det svin kallt , närmare 30 sträcket ute och bil jäkeln startade inte alls..
och ja minst lika kallt ute fortfarande om man frågar mig , huvva vill inte alls vara ute i dag , tuttarna fryser ju fasiken till is ;)

Så nu skall vi iväg till barnmorskan för koll och lite prover för att se om mitt järnvärde har blivit bättre , vilket jag betvivlar faktiskt.. hmm

Sedan tänkte jag svänga in på babyproffsen och kika lite och se om man hittar nått skoj , om inte annat köpa ett bälte för höfterna då de börjar göra lite smått ont nu , men det kommer ju naturligtvis eftersom det bara är ca 55 dar kvar nu till BF wiii :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto