20110223

Känner mig mer och mer trött för va dag som går , och nu går man bara och väntar och väntar..
inte länge kvar alls nu , men man känner av höfterna och ryggen , och nu vill jag bara att han vänder på sig till rätt läge , för just nu ligger han i någon form av tvärläge hmm..

Sängen står bäddad och klar och rummet är i det skick som jag vill ha det .
Så nu är det bara att ta in vaggan snart och ordna den , åhh den är så himla fin :)

Alla bebis kläder är framme och i sin ordning , så nu gäller det bara små inköp till bebis ankomst :)

Försöker få iordning allting hemma , med att städa och dona , man ser verkligen allting numera huvva.. när det börjar bli ljusare ute och solen skiner.. och sedan får man någon slags panik eftersom bebis kommer snart.. men det skall väl lösa sig snart hopas jag med lite hjälp ifrån nära och kära , för just nu orkar jag knappt böja mig ner och vifta runt med en damsugare , njah det går lite halvkasst , man är anfådd efter 5 min ;)

Nä nu vill jag ha vår/april :)

men det är bara ca 4 ggr kvar hos Bm så jag räknar ner nu , bara 48 dar kvar ..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto