Barnvagns Djungeln

Helt seriöst , det är jätte jätte svårt att veta vad man skall välja och köpa för barnvagn!?
Jag har vart och kikat och provkört en del  och det jag kom fram till var att jag vill ha en lätt och nätt vagn med roterbara hjul fram iaf..

Men sedan då?

Brio
emmaljunga
osv osv ...??

TIPS På säkra och bra vagnar Tack :)





Postat av: Johanna

Det var jobbigt för sex år sen när jag fick barn, så jag kan tänka mig att det är hemskt nu! Det finns ju hur mycket som helst! Mitt tips till dig är: Tänk på vart du bor! Det funkar inte med små svängbara hjul när man bor norrut. :)

2011-02-23 @ 14:12:51
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: Pernilla

Ett tips från mig är att köpa en vagn med gummi däck ist för luft. Då slipper du få "guppiga" däck och behöver inte oroa dig för att köra på glas. Av folk omkring mig har dom ångrat att dom köpt en med luft däck. Sen ska du alltid se till att den är lätt att fälla ihop och får plats i er bil, annars kan det bli bökigt. Man får ta med vagnen som man bestämt sig för och testa i sin bil så den får plats.



Hoppas ni hittar er en bra vagn :)

2011-02-23 @ 15:12:45
URL: http://thisispernilla.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag kan inte mer än att hålla med, det är värsta djungeln!

Vi har iaf i stort sett bestämt oss för att köpa en Kronans barnvagn, har fått bäst i test och har bara hört en massa gott om den! :) (www.kronan.com) Den har dock inga svängbara framhjul.



Blev superfint med spjälsängen btw! :)

2011-02-26 @ 21:08:22
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto