Mardröm

Sov väldigt oroligt i natt och vaknade kallsvettig och vettskrämd allt tack vare det där jäkla programet igår på tv, det var en tjej som var gravid och ville se hur det var med andra gravid kvinnor och i alla dess olika åldrar osv..

Nä usch tänker inte berätta min dröm men den var defenitift inte trevlig på nått sätt :/

men men nu skall jag slurpa en kaffe och sedan bär det av till barnmorskan igen för föräldrarträffen.

Får väl se vad det skall pratas om denna gången.. ;)





Postat av: Pernilla

Sv. Ne man kan som inget göra förutom att gå och vänta tills dagen är kommen :)



Vet inte vad som blev fel, men det var jag som tidigare kommenterade "Sv. Tack så..." på ditt förra inlägg, såg att mitt namn inte dykt upp.



Och se nu till att träna på de övningar vi fått ;)

2011-02-10 @ 16:21:41
URL: http://thisispernilla.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha same here :-)



Föresten vet ni vad ni väntar för liten?

2011-02-12 @ 11:40:26
URL: http://thisispernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto