Melodifestival och mys

Blev en trevlig och avkopplande dag på stan med Hillevi med fika och sådant :)
Skönt att bara sitta och prata med någon som man tycker om :)

Annars känner jag mig aningen krasslig och jag hoppas på att jag slipper en förkylning :/

Men i kväll nu så har jag iaf en sött sällskap nästan bättre än en karlslok:P

Så Melodifestivalen och voffie det är en bra komination :)



Postat av: Johanna

Ja det gjorde det nog på mig i v 32 med, jag tycker det är skönt att duscha eller bada då med riktigt varmt vatten. Har du nå vätska i kroppen? jag har klarat mig än så länge. Men jag är lite rädd för det där, för jag tror det skulle göra allt genast mkt jobbigare,

2011-02-07 @ 08:03:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Hillevi

Fika snart igen tycker jag :-)

2011-02-07 @ 10:32:37
Postat av: Lena

Åh vad härligt! :) Själv så har jag/vi knappt börjat... Paniken med att ha ordnat allt har inte startat än iaf :) Men den är inom räckhåll.



Det lät riktigt trevligt, men kan tyvärr inte imorgon. Brukar ni träffas ofta? :)

2011-02-07 @ 14:46:30
URL: http://lenamarii.blogg.se/
Postat av: Lena

Nämen precis hehe.

Skönt bara känslan av att ha förberett det mesta inför bebisens ankomst! :)



Okej vad roligt att träffas så! Sen så är ju fika aldrig fel heller för den delen :P

2011-02-07 @ 17:19:04
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto