Natti

Så nu har man duschat (jag tror jag skulle kunna bo i duschen numera /vattnet det är så himla skönt , värme och avkoppling är vad det är ;)

Så nu är man insmord som en säl oxå , hela kroppen ;) så man blir len och mjuk som en bebisrumpa , eller ja iaf försöka, det kliar ju nämligen överallt och man vill ju inte att det dyker upp så hemskt mkt bristningar mer.. suck!

Så nu skall jag hugga in på en halv melon och en kanna lime vatten innan jag slocknar i soffan *Vilket jag alltid lyckas med* ;)

Så godnatt å er alla söta läsare :)





Postat av: emilia

va kul! men vet du vad? fundera! och skicka ett mejl till mig när du känner att du kommit fram till en bra idé, så sätter vi ett ovesäntligt pris på det hela också börjar jag rita helt enkelt! :)

2011-02-28 @ 23:13:40
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: emilia

härligt! :)

2011-02-28 @ 23:31:44
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto