Piggelin

Känner mig pigg för en gångskull i dag wihoo, trots att vi var uppe hela natten känns det som , jag sov och vaknade om vart annat eftersom bebis låg och hade sitt roliga i natt i flera timmar i sträck, en väldigt livlig sådan som skulle sparkas och tänja och töjas träna sina små armar och ben, kan ju säga att det är väldigt trångt där inne nu och det känns verkligen när han sparkas och det är inte det skönaste huvva ..

Härligt väder är det ute i dag iaf inte lika kallt som igår nu är det bara -20 ute..
Sedan i eftermiddag skall vi iväg på föräldrarträffen igen.

Tänkte även att jag skulle försöka mig på att ommöblera i sovrummet så när mammsen kommer upp i helgen är det klart och bara att göra iordning alla bebis saker och fixa spjälsängen mm :)

men men får väl se hur vi orkar med det :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto