20110111

det gick ju förvånansvärt bra i dag för att vara arbetsförmedlingen , Wow.. typ första gången..
men men traskade på stan en sväng och var in på en liten butik som heter Hjärtero, och de har så fantastiskt mycket fint där ,
hade aningen svårt att välja någonting eftersom jag fått ett presentkort i julklapp så var jag ju bara tvungen att handla en jätte söt liten ljushållare i form av en prinsesskrona :)

var även in på kick och kikade där eftersom min kräm från mama Mio som jag köpte börjar ta slut och den var väl ingen höjdare direkt, så fick lite hjälp där och hittade denna serie som man även kan använda sedan till lill bebisen .



*Källa*
Så nu skall jag iaf prova oljan och se om den kanske fungerar bättre , det är ju inte det att jag har fått bristningar på magen osv , men vill ju gärna förebygga det så långt det går iaf.



Postat av: Angelica

Hej, förlåt för att jag inte har svarat. Har haft väldigt mycket att göra och liksom glömt bort bloppisen.

Men om du fortfarande är intresserad av ankle bootsen får du gärna köpa dem! Finns dock en till intresserad så det är först till kvarn!

MVH

http://angelicasssbloppis.blogg.se/2010/october/saljes-klader-och-skor.html#comment

2011-01-20 @ 22:11:18
URL: http://angelicasssbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto