20110126

åhh det som var plus grader här för någon dag sedan byttes mot 20 minus istället , *ja jag är bitter *
För det var riktigt skönt att vara ute då och så himla härligt med solen som börjar titta fram igen, känns som att man levt i en istid för länge..

Annars så var jag hos barnmorskan i måndags och mätte magen och tog lite nya blodprover och lyssnade på lillens hjärtljud, allt så bara fin fint ut förutom att jag hade lite kassa värden så jag måste börja äta järn tabletter nu.

Och i morgon börjar Föräldrarkursen det blir intressant att se vad det är för något  , och se om man kan lära sig nått bra :)

För det enda jag har i huvudet nu är bebis kläder , bebis saker, inredning , säng, vagga osv osv ALLT är Bebis :)

Men i dag så får jag ju iaf ta hand om en lite hårig bebis i form av en hund eftersom han mamms är lite sjuker och trött ;)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto