20110131

Helgen har bestått av besök från mammsen som kom med lite bebis grejor som jag behövde,
så annars har jag bara städat och tvättat som en idiot , vikt bebiskläder och gjort klart allt sådant så man slipper stressa med det sedan ;)



Har även vart hundvakt hela helgen vilket har vart kanon mysigt , man saknar det verkligen fast det är rätt skönt att bara få "låna" en riktigt söt och oerhört skötsam hund :)

Iaf så är jag inne i vecka 30 nu och har ca 72 dar kvar till Bf , man känner nu att det börjar bli lite tungt och aningen jobbigt , känner även av att jag är sjukt trött , ingen matlust tack vare min superlåga blodvärde och inga järndepåer i kroppen kvar :/
Så försöker att äta Niferex nu så att det skall bli ordning på det hela ..
'




SÅ ser värsting magen ut nu :)



Postat av: Den där M... ;)

Jag var till MVC idag och fick reda på att jag har 107 i järnvärde.. så det är Niferex som gäller för min del med. :/ Vi får hoppas att det hjälper. Kan tyvärr inte följa med på fikat nästa vecka, men vi kanske kan ses ngt framöver ändå? :) Kram

2011-02-01 @ 12:52:17
Postat av: Johanna

Va stor och fin magen blivit, var ett tag sen jag kika in :) Va mysigt det är att vika de små bebiskläderna, jag kan inte låta bli att öppna garderoben och kika på dom. Åh vad vi har en spännande tid framför oss. Jag har föresten haft jätte dåligt järnvärde hela graviditeten, men nu äter jag aprikoser, leverpastej och niferexen och nu på senaste kollen var järnvärdet jätte bra. :)

2011-02-02 @ 12:05:13
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj men stort grattis! :) Vad roligt och vilken mysig mage du har! Ska själv börja försöka strukturera upp i garderoberna snart så man får plats med alla bebiskläder också :) Det är som sagt skönt att få gjort bort allt sånt innan allt blir kaos hehe.



Jättekul för er!

2011-02-03 @ 13:05:54
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto