Trettondagsafton

Har verkligen sovit jätte knasigt de senaste dagarna, om inte annat nästan föör mycket ,
vaknar och somnar om vart annat och det blir sena nätter som tusan..
Och till råga på det så spökar ryggen till och från oxå , gissar på att jag har väldigt mkt överansträngda muskler.

Men Men i dag vaknade jag iaf pigg och glad , inte alltid varjedag man gör det med dessa hormoner i kroppen ;)
Så nu sitter jag och väntar på att fina Emma skall höra av sig så jag kan puckla på mig kläderna och ge mig ut i kylan och in mot stan och umgås, för det var grymt längesedan .



Postat av: Anonym

Vilket fint foto på dig,fin och glad en jänta.

2011-01-07 @ 00:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto