Inhandlat

sitter och njter av tystnaden och lugnet ;)
och väntar på att middagen skall bli klar.. ja jag vet middag sent, men är man småbarnsförälder så äter man aldrig eller jäkligt sent helt enkelt.

Idag har vi iaf vart en tripp på stan och traskat träffat lite söta människor och inhandlade mig en ny hårfön för min brann upp .. yepp
och sedan in på Change för att köpa nya underkläder och framförallt en ny BH, då man först förvandlades till dolly parton efter förlossningen och i typ 1,5 månad framöver , för att sedan märka att brösten snarare krympte och försvann och blev as fula :/ ajja men med en ny Bh och bra personal på change så hittade jag mig ett set .. storleken numera har ju förändras drastiskt .. herregud , men vem klagar inte direkt så man behöver operera brösten..
hmm undra hur de som redan har inplantat , hur det blir efter graviditet och amning osv..
sjunker brösten ihop där med samma som för alla oss vanliga liksom eller är dom fortfarande lika snygga som innan hmm? nån som kan svara på det?

nää nu ska jag iaf se om min mat är klar i ugnen och sen skall jag bädda ner mig med en filt framför tv ;)

ha en bra kväll



Postat av: Jenny

Mins bröst har förändrats mycket efter amningen trots implantat. Inte direkt hängiga men betydligt mer "naturliga", om man säger så. Sen har ju skinnet blivit slappare och mindre spänstigt. Så det är verkligen skillnad.

2011-07-25 @ 21:27:06
URL: http://jennysofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto