Jobbiga dagar..

Uschh vissa dagar vill jag inte alls vara med längre.. huvva..
andra dagar är lite bättre , visst det är sjukt mysigt att vara hemma med lillen och vara ute och ränna runt osv, men andra dagar hamnar man i nån depression, man känner sig oerhört ensam och liten :/
Jag gillar inte de dagarna..
och jag har så oerhört dåligt tålamod till att enbart vara hemma , så lilleplutt får alltid hänga med överallt , Ok nästan iaf, en väldigt berest liten bebis :)

I dag är det iaf kanon fint väder ute och jag önskar att jag kunde legat på stranden och solat och badat osv, men det går ju inte , inte i denna värme det är bara jobbigt och plågsamt för en liten , så vi var hemma ett tag , sedan så åkte vi ner på stan istället ;)

Men i morgon kommer hela familjen hit upp till umeå med husvagnen och då blir det att umgås med dem istället.
och nästa vecka så åker jag o plutt ner till övik för att fixa med dopet som är nästa fredag wii :) så jag har ju nått att pyssla med och det känns bra :)

Plutten sover nu och jag skall fixa mig en stor kopp kaffe och känna lugnet hoppas ni har det bra i solen och värmen .


Postat av: Jenny

Säg till om du behöver hjälp inför dopet eller med annat! :)

2011-07-27 @ 20:15:56
URL: http://jennysofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto