Mammaledig

I dag som det skulle regna.. jo tjena det blev ju kanon väder och riktigt varmt samma skall de vara i morgon , så himla skönt :)
Var och träffade en vän igår som jag inte sett på ett tag , riktigt mysigt och tänk så mkt man har att prata om haha..
skulle eg ha fika med Emma idag men vi missuppfattade varandra helt så det får bli en annan dag ist :)

ja gud gör man inget annat som mamma ledig , typ städar skrubbar rent hemma, traskar på stan , fikar, träffar vänner, ja det är faktiskt rätt skönt och sedan myser man hela dagarna med sötnosen i like , men ingen har sagt att det är lätt heller för det är verkligen ett heltidsgöra att vara mamma ledig:)

Och snart är det dags för dopet av lillkillen den 5:e Augusti , allt kommer att gå i vintage, vilket jag tycker är lite roligt , allt ifrån dopklänningen till kakorna hehe :P
kommer nog bli kalas fint och det roliga är att vi bara bjudit de närmsta och det råkade bli över 40 stycken , men har man stor släkt så har man :)

nä nu skall jag göra mig en stor kaffe så man håller sig vaken ett tag till iaf för jag var nämligen uppe med tuppen klockan 04,15 YES..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto