Planering

Det här med att hinna och planera och komma i tid  någonstansts numera går aldrig kan jag säga,, snacka om planering, och man skall verkligen inte ha bråttom någonstans ;)

Allt tar tid, man skall amma, klä på lillen, klä sig själv, packa allt man skall ha med, och absolut itne glömma skötväskan och allt därtill ..

Man skall inte tro att allt är en dans på rosor , verkligen inte , men livet som förälder är underbart och jag skulle inte byta bort det för en sekund  :)

man blir värsta höns mamman :=)

Visst kan man behöva andas och komma ut och få lufta sig och ha ett eget privatliv, men jag har svårt att tänka i de banorna just nu.. tids nog kommer även det, men allting kretsar enbart kring neo just nu coh de som tror sig kunna ha någon form av fritid eller annat i början av första året , har nog aldrig haft ett litet barn.







Postat av: Kusin Maria

Guud vilken liten söksak ni ha fått! Himla gullig när han sover och ler! :)

Förstår att omställningen är stor till att bli mamma men otroligt fantastisk!

Man kan ju alltid tänka sig hur det ska bli men är nog svårt att föreställa sig ändå förns man är mitt i det.

Keep on the god motherhood! ;)

2011-06-16 @ 20:13:53
URL: http://mariahenriksson.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto