20110322

Har vart lite snålt med uppdatering här nu , men har haft full rulle hemma..
Fick ju hjällp av mammsen och syster i fredags till söndags med stor städning hemma eftersom man inte orkar så himla mkt nu och kan ju för det första inte börja sig ner lika bra som innan :P

Så nu är det skinande rent @home och alla bebis stuffs är inne istället för att bunkra upp sig i förrådet, ja så nu går jag mest bara och väntar och väntar..
Sista besöket hos barnmorskan sker nästa vecka så efter det får gärna bebis titta ut snart,  är less på att vänta nu , vi vill ju ha dig i våran famn istället :)

Så för att fördriva lite tid så får jag väl ställa mig och bli värsta bak människan så jag kan fylla frysen med massa gott bröd och bullar :)

Så då äre fritt fram att komma och hälsa på och fika hehe :)



Postat av: Jenny Enevång Edlund

Jajjemen, det ser jag framemot! ;o)

/Jenny

2011-03-23 @ 07:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto